Hogyan működik a vásárlás a webshopban?

1. Tedd kosaradba a megvásárolni kívánt termékeket. |
2. Add meg a kiszállítási adatokat. |
3. Válassz kiszállítási és fizetési módot és kattints a Megrendelés elküldése gombra.

[accordion_inner] [/accordion_inner]
Van INGYENES kiszállítás?

Igen, 20.000 Ft feletti vásárlás esetén az egész országban ingyen szállítunk!

Mi történik ha a vásárlásom összege nem haladja meg az ingyenes vásárlási limitet?

Attól függően, hogy mikorra és hova kéred rendelésed a webshop kiszállítási díjat számol fel, melynek összege 900 Ft Budapesten és Egerben, vidéken pedig 2.500 Ft. 

Hol adhatom meg, hogy mikorra kérem a kiszállítást?

Mielőtt elküldöd rendelésed, találsz egy "Megjegyzés" mezőt, amelyben minden kiszállítással kapcsolatos infot megírhatsz nekünk. Pl.: mely napra kéred, délelőtt vagy délután, kapucsengő, kutya, szomszédnak adjuk oda, munkahelyre kéred vagy éppen a Margit szigeten melyik fánál vagy.

Hogyan működik a kiszállítás?

Írd be a Megjegyzés mezőbe, hogy melyik napra szeretnéd kérni a kiszállítást és e-mailben egyeztetünk.

El tudom menteni a kedvenc borokat vagy kiegészítőket az oldalon?

Igen. Minden termék fotóján, ha az egérrel a kép felé mész találsz a jobb felső sarokban egy szivet. Kattints rá és akkor bekerül a Kedvenceid közé a termék. Akkor  tudod megnézni a Kedvenceid listáját, ha beregisztrálsz az oldalra. A Fiókom menüpont alatt találod meg a kedvencnek jelölt termékeidet.

Kötelező regisztrálnom az oldalra ha vásárolni szeretnék?

Nem kötelező, regisztráció nélkül is tudsz vásárolni.

Milyen fizetési lehetőségeim vannak?

Készpénzes fizetés (amit kiszállításkor a futárnak tudsz átasni). Biztonságos online bankkártyás fizetés (Borgun szolgáltatón keresztül) és PayPal fizetési rendszeren keresztül. 

Mi történik miután elküldtem a rendelésem?

Kapsz tőlünk egy visszaigazoló e-mailt, amelyben megtalálhatod rendelésed összefoglalását. Ha szükséges fel is hívunk, hogy kiszállítási időpontot egyeztessünk, ezért fontos, hogy pontosan add meg a telefonszámodat.

Mit tegyek ha nem kapok visszaigazoló e-mailt?

Nézd meg a spamben, vagy hívj minket bátran: +36304323394.

Kapok számlát a rendelésemről?

Ha Áfás számlát szeretnél kapni vásárlásodról, kérlek jelezd azt a "Megjegyzés" mezőben a vásárlási folyamat végén.

Mobilon is leadhatok online rendelést?

Igen, nagyon egyszerűen és könnyen használható mobil verziónk van. Próbáld ki!

Ajándékba szeretném küldeni, mit kell tennem?

Tedd a kosaradba a termékeket. A Szállítási Cím résznél, az ajándékozott címét add meg és írd be a Megjegyzés mezőbe, hogy mikor vigyük ki a csomagot. Fizetni ez esetben csak bankkártyával tudsz. Számlát a saját címedre kérd és azt postán fogjuk elküldeni Neked.