fbpx

A Wine&Go-ról beszélnek a Corvinus Egyetemen is

Ma egy galériában jártam, ahol egy barátnőm arról kérdezett, hogy megy a Wine&Go. Épp válaszra nyitottam volna a szám, amikor odaszólt egy kedves fiatalember és ezt kérdezte:

Fiatalember: Te vagy a Wine&Go?
Kata: Igen, ismered?
F: Persze!
K: Persze???? Honnan?
F: Hallottam már róla! A Corvinuson Kereskedelem és Marketing szakon Marketing tervezés órán.
K: ?????????
F: A Tokaj Kereskedőház webshopot szeretne fejleszteni és az volt a feladat, hogy tervet rakjunk rá össze és a versenytárs elemzés résznél jött a Wine&Go, hogy mennyire letisztult, fiatalos, lendületes.
K: 🙂

Nekem ez a pár mondat nagyon sokat jelent, főleg azok után, hogy még csak 2 hónapja fut az oldal.
Bár hozzá kell tennem, hogy mivel online területről érkeztem, kitűzött célom volt, hogy a Wine&Go-t azért is ismerjék, mert egy jól használható, szerethető online kereskedelmi felület.
Éppen ezért leírom, hogy nyoma maradjon: Szeretném, ha a Wine&Go tananyag lenne, amit én oktathatnék az egyetemen :)!

És innen küldök sok puszit Balázsnak Chilébe, mert ez az elismerés őt is bőven megilleti!

[ux_sale_products columns=”4″ title=”Minden Zagondesign termék kedvezménnyel!”]

Vélemény, hozzászólás?